13

jaha, idag är det då fredagen den 13de. dagen kunde dessutom ha startat bättre. fick ett sms från jobbet att jag ska jobba imorgon kl 15-22. japp, direktbokning dagen innan och att det dessutom är en lördag gillas ju skarpt, eller inte! hade sett framemot att vara ledig hela helgen för en gång skull. skulle dessutom till stallarholmen för att fir min morbrors fru och hennes barn som fyller 50 och 18. nu går ju icke det. sen skulle jag mysa framför eurovision på kvällen med några vänner och nu kommer ju inte jag komma förrens typ halv 11 och då har ju mer än halva programmet gått. visseligen får jag väl skylla mig själv som hade glömt att lägga mig otillgänglig i fastpool men ändå. irriterande! dessutom är det tredje lördagen i rad som jag ska jobba den tiden, roligaste tiden också..

nu har jag iaf varit duktig och städat mitt rum, det innebar att jag städa både garderoben och bäddade rent i sängen. så nu känns det fräscht och rent där inne, sköööönt!

nu blir det att ta det lugnt innan det är dags att cykla till jobbet för att jobba 16-21 och hämta mitt schema för vecka 21-23, spännande!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0