zombie

just nu sitter jag i soffan och glor på sveriges mästerkock. bra program tycker jag!
trött som tusan är jag, är inte det lättaste att somna tidigt för att börja 8 en dag när man annars jobbar kväll. detta resulterar i att jag nu känner mig som en zombie!

fick förövrigt en ny jobb tid på fredag också, 13.30 - 19.00 istället för 16.00-19.00. är så skönt när man får beröm och får känna sig uppskattad av dem man jobbar med.

efter jobbet blev det en tripp till systemet för att handla drickan till lördagen och efter det blev det att handla saker till lördagmiddagen med rebecka och amanda. jag känner bara att det kommer bli en toppenkväll!
kan det bli något annat med dessa toppenbrudar? näää, skulle inte tro det!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0