uttråkad

jag är uttråkad och inte trött för fem öre.. kanske beror på att jag vaknade 12 i "morse"..

är såååå sugen på att köpa kläder i mängder och skor!! massa sommarkläder som klänningar, kjolar och short. längtar till den tiden är här. det finns ju typ miljoner mer saker att göra om dagarna då också!


jag ska nog börja "träna" eller vad vi ska kallade det genom att cykla i massor när sommarn kommer. iställer för att gå ut och springa som jag hatar kan man ta en lång ordentlig cykeltur. dunka lite härlig musik och cykla til mesta och tillbaka eller något sådant? skönt och hundra gånger roligare än att springa. visseligen ger det inte lika mycket men man känner sig ju lite duktigt iaf.

för övrigt är jag väldigt sugen på att tatuera mig, vet vad till och med. dock är det inte alls orginellt och känns som en sån grej som alla tatuerar så jag vet inte.. får se, har funderat på det ett tag nu faktiskt. är väl läge att slå till nu isf, innan sommaren är här och man inte får vara i solen. aja får se hur det blir iaf,

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0