utklassning

har haft en toppen helg! igår jobbade jag först 7-15, sen hem och tog en liten tupplur innan vi skulle åka och bowla med annso, kp, emma och josse. första omgången gick käprätt åt helvete, jag fick 49 poäng.. pisamt, jag kom sist och kom inte ens över 50 poäng. dvs inte en enda strike eller spärr fick jag. runda 2 vetefan vad som hände, fick spärr 7 av 10 gåner utan att överdriva och vann omgången med 149 poäng. slog alltså min förra runda med 100 poäng, hur fan gick det till? så från att komma sist första rundan till att vinna andra rundan. wiho!
efteråt åkte vi hem till annso och kp en stund innan det va dags att fara hem för att sova.

idag steg vi upp 9 för att plocka upp emma 10 och sedan åka till annso och kp där vi mötte upp dem och alex för att åka till boda borg. vi körde tjejerna mot killarna. man får olika mycket poäng beroende på vilka banor man klarade, detta var dock inte nödvändigt eftersom vi tjejer klarade 11 banor och killarna 5. utklassning? japp! hahah! eftersom killarna förlorade fick de bjuda oss på max på hemvägen! var otroligt jobbigt att köra hem, var helt slut efter en heldag på boda borg och fick kämpa för att hålla ögonen öppna så att jag inte körde ner i diket. så när vi kom hem la jag mig och sov en timme, skööönt!!

nu dricker jag te och kollar på solsidan. sen blir det big brother, yeeees!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0