toppen

kvällen igår var toppen. mötte upp tjejerna på bamboo city strax efter klockan 18.00 där blev det mat i mängder och efterätt lika så. vi satt väl där i cirkus 3 - 3 ½ timme. så nu har vi väl kommit i kapp med det mesta vi har missat iaf och det känns väldigt skönt.

idag blev det sovmorgon och efter det blev det jobb 15-18. 3 timmar i samma kassa varav 2 timmar skulle jag lära upp någon. inte så roligt medtanke på att killen var ganska duktig så jag hade inte så mycket att göra i två timmar. ikväll väntar det big brother och lite mys. har känt mig lite halv krasslig idag, hoppas det inte bryter ut tilll något värre.

imorgon ska jag träffa annso och sen blir det jobb 17-20.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0