sovmorgon

idag är det söndag, min ledig dag. igår blev det spicy och kollade på film med marcus. var dock på väg att somna att fler tal gången men lyckades hålla mig vaken hela filmen. sen slocknade jag vid halv 1 och vi tog sovmorgon till 11. eller ja, då gick larmet på mobilen men låg och drog oss till halv 12.

resten av dagen har vi än så länge fortsatt slappa. kollade på Van hellsing (stavning?) och nu väntar vi på middag och på pajen vi ska få till efterrätt, mumma!

ikväll blir det big brothers veckofinal med ben&jerry´s och efter det väntar sängen för imorgon är första dagen på den 13 dagars jobb perioden. imorgon blir det 7-17 och sen på kvällen blir det middag med 3 snygga brudar och det är ju inte helt fel?! jag är sugen på bamboo city, men vi får se vad de andra känner för. oavsett blir det gott iaf!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0