skönt

har landat i marcus hemma i marcus säng, skönt säger jag. har precis smält i mig en 13c från spicy som mina kära far köpte till mig, mumma säger jag bara! ingen semla har det blivit idag men det gör inget. jag är nöjd ändå för jag fick spicy!

idag blev det jobb 12-19, satt i kassan de första 2 timmarna och resternade 5 var jag på frukt och grönt. tiden bara flög förbi, skönt! det lugnt men där har man alltid någonting att göra iaf. den avdelningen ska jag tillbringa min dag på imorgon och i övermorgon också.

imorgon blir det jobb 8-16 och sen blir det en sväng till systemet och sen ska rebecka, amanda och jag köpa grejer till pizzan vi ska göra på lördag. den stora frågan är bara vad jag ska ha på mig på lördag? alltid samma problem.

vet ni? jag har inte ätit godis på 3 veckor och har typ inte varit sugen alls, väldigt nöjd med mig själv faktiskt! dock har jag ju ätit glass, men jag tycker att man måste få äta någonting för att det ska bli lättare att stå emot andra saker. så ja, jag är nöjd iaf!

puss!


ge mig tillbaka den kroppen, minus brösten... som jag knappt hade några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0