presentkort

har precis städat upp lite i mitt rum. hittade då ett presentkort som jag fick i födelsedagspresent. presentkortet kommer från www.presenrkorttorget.se, väldigt smart. jag fick ett presentkort på 700 kronor och då går man in på sidan och aktiverar presentkortet och man får själv välja vad man vill ha presentkort på. själv valde jag 200 kr på h&m och 500 på din sko. så kommer få presentkortet hemskickade om 3-4 dagar. om man har ett presentkort med lite mer pengar så kan man blandannat välja att dyka med delfinerna eller träffa vargarna på kolmården. ett riktigt smart presentkort om man inte vet vad man ska köpa tycker jag, tycker ni inte?

nu ska jag slappa i soffan sen ska jag laga lassagne, duktigt va? sen blir det lite spinning med amanda 18.20.
kan inte direkt påstå att jag längtar men.. man känner sig ju lite duktigt efteråt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0