osäker

har landat i marcus säng och mina fötter värker idag också. min tå med, hoppas svullnaden går ner så den inte tar död på mig på lördagkväll :/

måste bara berätta om en lite lustig grej soom hände på jobbet. det var iaf roligt när man var där. först vill jag att ni tänker er allt "kunden" säger med turk-dialekt!
så.. jag byta papper i en av våra vågar vid frukt och grönt och så visade jag kunden hur man skulle trycka för att få fram den frukten man skulle väga.
Jag: först trycker du på sök. sen på bokstaven frukten börjar på, så A för apelsiner.
kunden: okej
jag traskar iväg och fortsätter plocka bananer. sen kommer kunden tillbaka:
kunden: kan dy hjälpa mig. jag trycker på A men Apple finns inte.
HAHAHHA. jag höll på att garva ihjäl mig inombords, men följer tyst med kunden till vågen.
Jag: du måste trycke på Ä för Äpple stavas med Ä...

låter kanske inte så kul, men det var det då iaf!

fick förövrigt parkeringsböter idag, lagom glad man blev...
400 spänn åt helvete för att man var trött och inte tänkte igår..
marcus och jag var glad för att vi kom en minut i 8 igår kväll så vi inte behövde betala.
sen när vi kommer ut i morse klockan 11 ser jag den jävla lappen och utbrister "VAFAN MARCUS!!! VI BETALADE JU FAN INTE FÖR ATT STÅ HÄR PÅ MORGONEN!!!"
och så var den morgonen förstörd!

mina kläder från h&m kom idag. min klänning som jag väntade på som jag redan hade en likadan fast i en annan färg. sen 2 linnen och en jacka. är dock osäker på min älskade jacka, behöver rådfråga någon.. hm..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0