love

pratde nyss med mamma i telefonen och fick reda på att min bror hade friat till sin flickvän.
hon sa såklart ja, spännande. dock blir det troligen inte förrens nästa år eftersom de fyller 30 i år och vill slå på stort med det och hinna planera ordenligt inför bröllopet. kul!

idag jobbade jag 13-19. gick lite små segt eftersom det inte fanns allt för mycket att göra.
imorgon blir det jobb igen, dock bara 7-14 och efter det ska jag träffa annso som är sjuk. eller ja, frågan är om hon är sjuk eftersom varken hon eller doktorn vet va det är.

puss!


en av alla "snygga" bilder som togs förrförra helgen.


Kommentarer
Postat av: amanda

en fråga, ÄR DET JAG PÅ BILDEN?! shit

2011-03-28 @ 14:06:35
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: Ronja

Det är faktiskt du och jag ;)<3

2011-03-28 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0