karantän

sitter och kollar på big brother där det är tema humor den här veckan. programmet har bara pågått i ca 10 minuter och jag håller redan på att skratta ihjäl mig. hahah!

idag blev det en lite sovmorgon till 10, sen var det upp och käka frukost sent kom amanda och hämta mig vid 11 så följde med henne som moraliskt stöd när hon skulle ge blod. passade även på att boka om min egen tid eftersom jag kommer vara i "karantän" i 6 månader efter att jag har tatuerat mig.

efter det, var de hem och äta lunch för att sedan bege mig till jobbet. idag var det 15-21 som gällde. 2 timmar kassa och resterande tid på färskvaror. fullfart var det  tiden gick skapligt snabbt, skönt säger jag bara. så nu sitter jag och försöker bli lite trött så jag kan somna sen, för imorgon blir det jobb 7-14 + 15-20 och sen blir det bowling 20.30 med trevliga människor.

puss!


ännu en sexig bild från några helger sen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0