happy

dag känner jag mig glad, gladare än vanligt. ingen aning varför, men lite extra glädje är väl aldrig fel?

big brother har förövrigt spårat ut totalt känns det som. i år känn det verkligen som att hälften av alla killar och tjejer är med för att få ha sex i tv. som nu, då är det 3 tjejer som har chans att komma in i huset och det är killarna som ska bestämma vem av dem. tjejerna har träffat 2 killar i måndag och 2 i tisdags, och i tisdags så hade 2 av dessa tjejer sex med de 2 killarna som var där. här går vi sängvägen för att komma in i huset (y)

just nu sitter jag och glor på tv och fördriver dagen innan jag ska åka och jobba 17-22.
jag vill köpa skor! sommarskor vill jag ha! var på tuna park i går med annso, men hittade inga par som jag gillade. förhoppningsvis kommer det in fler nya och snygga sommarskor snart för jag vill ha ett par nuuuu!!


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0