försäkring

har varit och klippt mig säger bara: guuuuud va skönt att få bort allt slitet äckligt hår!! ni kan vara lugna, jag är inte korthårig men det rök väl cirkus en decimeter men det behövdes verkligen. så nu har jag fräscht och oslitet hår!



Före



Efter

Efter frissan gick jag till gulfynd för att hämta ut mitt halsband som jag tappade för ett tag sen. halsbandet var ju försäkrat så då ska man få ett nytt. bara det att hjärtat på kedjan var tydligen inte försäkrad för det gick tydligen inte, så fick betala ca 298 för hjärtat och sen 200 i självrisk för kedjan plus 251 i en höjningsavgift, så hela kalasen gick på 749. så kort och gott tycker jag inte att att försäkringen var till så mycket nytta. visst det blev cirka 400-500 kr billigare men ändå. när jag lämnade in anmälan så lät det som att jag skulle få ett nytt utan problem och gratis. sen köpte jag mig ett nytt par "pärl-örhängen" efter som jag tappade mina i lördags.



har suttit i fotbad en timme nu, skönt! min tå mår inte bra för fem öre, som jag har tjatat om ett tag nu. har väl typ ett par skor jag kan använda utan att tån värker hela tiden. kul..

puss!                                                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0