200

200de inlägget nu då!

har precis deklarerat på internet, en trevlig skatteåterbäring säger jag bara! glad tjej!

idag har det varit väldigt skumt väder måste jag säga, sol ena minuten och snö nästa. är dock väldigt glad att snön försvann lika sanbbt som den kom!

hade förörvigt 2 paket från h&m som låg och väntade hemma hos mamma när jag kom. allt passade utom en klänning som var för stor, men den fick mamma istället. så för min del blev det ett oversize linne, ett par trosor, en svart kjol och ett par bruna haremsbyxor. ååååhhh, har så många kläder som väntar på att det ska bli sommar så jag kan använda dem.

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man se hur mycket man får tillbaka?

2011-03-25 @ 23:45:26
Postat av: Ronja

Man skaffar en elegitination så kan man logga in på akatteverket och kolla :)

2011-03-26 @ 07:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0