the end

idag är jag ledig och egentligen skullle jag, amanda, rebecka och sara ut och äta på grappa kväll. men det fick skjutsas upp tills på torsdag istället. så istället ska jag möta upp sara och rebecka när rebecka har slutat.

just det! här om dagen bokade jag och marcus biobiljetter till sista harry potter filmen den 13de juli. fatta att det är slut sen? vi har ju liksom vuxit upp med harry potter böockerna och filmerna och nu är den sista här. känns ju helt sjuk egentligen? hoppas bara den är riktigt bra så det blir ett bra slut på det hela! :)

puss!


Kommentarer
Postat av: Alvinann

Very good guestbook. Interesting!

2011-09-29 @ 11:12:01
URL: http://alvinann.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0