tandläkare

kom precis hem från tandläkaren, så nu är man bedövad i halva ansiktet. eller iaf halva näsan, halva överläppen och ena kinden. gud va jag inte tycker om ni tillfälliga tandläkare. hon kan inte svenka ordentigt så man fattar inte vad hon säger, sen fattar hon typ inte vad jag förklarar och sen verkar hon allmänt förvirrad. sen istället för att hn berättar vad hon har gjort så gjorde tandhygienisten det när jag var halvvägs ut genom dörre. ska få en ny kallelse om 4-6 månader och om kallelsen är till henne så ringer jag och kräver min vanliga tandläkare...

filmen i tisdags var bra förresten. tror att om man älkar pirates filmerna så skulle man nog älska den här också. själv gillar jag dem och skulle nog inte rekomendera någon att se den på bio om man inte älskar de andra filmerna.

igår var det jobb 7-15. sen åkte jag hem till pappa och satt i bilen  i en kvart och väntade på att det skulle sluta regna eftersom jag varken hade jacka eller paraply. men eftersom det inte slutade så fick jag springa i regnet, fuktigt och skönt. sen körde jag över mina grejer till mamma, en dag tidigare än vanligt. EFtersom mamma åkte till tyskland igår morse så jag är kattvakt åt Nessie, that´s why. Vid halv 6 kom marcus och då hade jag gjort hemmagjord pizza. efter maten skulle vi kolla på film, men jag somnade i soffan kl 7. sen vid 9 tyckte marcus att jag skulle ta och lägga mig i sängen istället. så sov väl av och till mellan 9-11, eftet det som jag som en stock till halv 7 imorse när jag skulle skjutsa marcus till jobbet. sen åkte jag hem och sov till halv 8 för att sedan gå upp och göra i ordning mig innan tandläkaren. så man kan nog säga att jag inte har fått förlite sömn iaf. hahah!

imorgon blir det jobb 8-14, sen blir det hem och duscha och fixa i ordning sig innan marcus skjutsar mig till annso för middag och utgång med henne, idag och emma. taggad? yesbox!

nu ska jag ta och plocka ögonbrynen innan det är dags att fixa matlåda till ikväll och imorgon och framförallt lunch till idag!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0