sunshine

igår var jag och kollade på rekarnesbal. lite avis blir man. kommer ihåg hur fin man kände sig och hur härligt det var att bli ompysslad hela dagen. fint väder hade de också som pricken på i:et! efteråt blev det grillning, smarrigt!


idag åkte jag och marcus till rebecka och la oss och solade på hennes altan och gräsmatta. sedan lite senare kom även amanda när hon såg att vi var hos rebecka. man känner verkligen att det är i början av sommaren. för i slutet av sommaren kan man ligga i solen hur länge som helst och bara njuta. idag låg jag väl stil i ca 10 minuter innan jag var tvungen att resa mig upp och gå omkring för att sedan lägga mig en liten stund igen. inget tålamod här inte! är så otroligt skönt väder, idag var första gången jag gick barbent i klänning i år. frös inte en sekund! inte ens när man var i skuggan, det gillas!

dey fina vädret ska ju forsätta även imorgon, men då är det jobb 7-15 för min del. men det kan ju va bra det innan man har vant sig vid värmen så man inte bräner sig eller får solsting eller något likanande. sen på kvällen ska vi eventuellt åka ut till marcus mamma och erkki i deras husvagn för att grilla, mums!

ikväll blir det fotbad, ska bli skööööönt!!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0