stressigt

hemma efter ett stressigt slut på jobbet. kvällem började lugtn och jag hann med det jag skulle göra gott och väl. sen när kl vart 21.00 blev det stresssigt som tusna att fylla på allt kött, köttfärs, tömma wienebrödsskpet, stänga av värmeskåpern, tömma diskmaskinen och lite annat. sen kom det såklart kunder som skulle krångla 20 minuter innan stängning, vilket gjorde att jag inte hann göra några saker jag hade tänkt. sen när vi stängde och gick förbi kassan så blev jag glad. glad att jag inte satt i kassan idag. för när vi stängde var det fortfarande kunder i affären och långa köer i kassa trots att vi hade 3 kassor öppna. en annan kunde traska hem, medans de andra fick jobba vidare. skönt för mig, synd om dem.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0