stress

nu har jag inte skrivit sen i lördagsdag. så nu ska jag försöka sammanfatta vad som ha hänt de senaste dagarna. efter jobbet i lördags stressade jag hem en snabbis och sen ut till amandas land för lite födelsedagspartaj! det blev grillning och alkohol, alldelens för mycket alkohol för min del. söndagen mådde jag pyton hela dagen, konstant illamående hela dagen. jobbade 17-22, sjukt jobbig när man mår illa och magen gör ont är uppsvullen för att man har druckit hur mycket vatten som helst. men jag överlevde. sen var det raka vägen hem och hoppa i sängen för igår blev det jobb 7-13. så jävla jobbig dag. kaos på jobbet eftersom en var sjuk så var vi en kort, sen var varorna försenade så de kom inte förrens halv 8 isstället för typ halv 7 så stressigt var det. sen mådde jag ine vidare, huvudvärk, illa mående, frös och kände mig febrig. övervägde att gå hem, men kände att det var tillräckligt med kaos som det var så kämpade mig igenom dagen som inte var så lång och sen åkte jag hem och la mig och sov i 2 ½ timme. idag har jag fortfarande huvudvärk och känner mig febrig. dock har jag ingen feber. hatar att vara "på väg att bli sjuk". för man mår dålig men samtidigt är man inte så sjuk så man bara vill sitta hemma eller sjukanmäla sig från jobbet.

skulle träffat annso imorgon men fick ett direktboknings sms från jobbet. så ska jobba 7-15. så mina tre dagar ledigt i rad sprak ganska snabbt. lite tråkigt med tanke på hur fint vädret är. men ska träffa annso på torsdag i stället och då sa vi sola om det fortfarnde är fint väder, wihoo!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0