skor

igår hängde jag med annso. vi la oss ovh solade på hennes bakgård i från 11 till cirkus halv 2 tror jag. sedan gick vi in och byta kläder och fräschade till oss lite för att gå ner på stan en sväng. jag köpte lite låga strumpor och en deo, sen tänkte jag köpa jordgubbar men fanns ju inga jordgubbar på stan så tänkte att jag får väl köpa på jobbet istället. blev en sen lunch på subway innan vi traskade hem till annso igen. sedan satt vi och blädrade lite i korsordstidningen som johanna var med i. sen vid halv 5 var det dags att dra sig till jobbet för min del. men tror ni att det fanns jordgubbar? nepp, skapligt besviken blev jag. får göra ett nytt försök idag innan jag ska jobba 15-21.

nu på morgonen har jag varit och hämtat ut ett paket från h&m. paketet innehöll ett par short som var för stora och får åka tillbaka. sen ett 10-pack vanliga svarta strumpor som var på rean. sen två par skor, båda är svarta med kilklack. det ena paret är i mocka och har lite högre klack än det andar paret. det ena paret känns lite mer som festskor och det andar paret som lite finare vardagsskor.

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0