rensat

igår inhandlade jag vinet jag ska ha tills på fredag och det som blir kvar tar jag helgen efter när vi ska fira amanda. tänkte att jag skulle vara ute i god tid eftersom det lär vara ganska rensar på systemet nästa vecka inför midsommar. tänk på det gottfolk!

idag blir det jobb 15-18, sen skulle vi egentligen på gå bio med anna och simon. men de bangande, anna var tydligen tvungen att träna. så det blir bara jag och marcus istället. nya pirates of the caribbean blir det. dock slutar den 23 och jag upptänkte precis att jag hade fått en tid i fastpool imorgon 7-15, suck.. hade egenltigen planerat att åka till lager 157. men får bli efter jobbet istället, det funkar ju också.
sen på torsdag ska jag till tandläkarn igen och på kvällen blir det jobb. på fredag blir det jobb till kl 14 sen ska jag hem och duscha och fräscha till mig för på kvällen blir det utgång med annso, emma och ida. woop woop!

känns som att det hänger regn i luften, bara väntar på att det ska bryta ut. fast jag hoppas såklart att det inte gör det. blir inte så skoj när jag ska cykla till jobbet då..

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0