planering

håller på att plocka ihop lite grejer jag ska ha till midsommarafton och midsommardagen. har packat en väska med kuddar och täckte inför midsommardagen, samt lite kläder som jag ska släpa med mig hem till marcus. kläder som jag ska ha på mig på midsommarafton och kläder jag ska ha på midsommardagen. måste även åka och hämta min alkohol som jag så smart har lämnat hemma hos pappa. sen måste jag göra rent mammas elgrill som jag också ska köra över till marcus eftersom vi ska anväda den på midsommarafton. sen ska jag även handla potatissallad och allt sånt imorgon efter jobbet. nu hoppas vi bara på fint väder så ska det nog bli en riktigt lyckad midsommarhelg!

snart ska jag traska ner till ungdomsmottagningen och skaffa nya p-piller, sen blir det hem och tvätta grillen och sen blir det jobb 16-22. meningsfull dag? nää, inte direkt.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0