planer

nu har jag duschat så är lite fräsch en stund iaf!
ikväll ska jag hänga med amanda, vad ska vi göra? ja det återstår att se. antagligen blir det ganksa lugnt eftersom jag är trött efter mina två arbetsdagar i hettan och för lite sömn samt för att amanda ska jobba kl 8 imoron om jag inte minns helt fel.

har många grejer inplanerat kommande helger.
fredag nästa vecka ska vi ha en tjejkväll annso, emma ida och jag. med mat och utgång i think!
på lördagen blir det fira marcus mamma. på söndagen blir det ut på landet och grilla och ta igen lite missade födelsedagar på pappas sida av släkten.
helgen efter det är det midsommar. då blir det grill med annso, kp, emma, klas och marcus på midsommarafton. på midsommardagen blir det att fira amanda som fyller 20 år.
helgen efter bir det bara en massa jobb.
helgen efter det på lördagen blir det 30+30 födelsedagsfest. min bror och hans tjej som fyller år.
känns skönt att ha något att se fram emot nästan varje helg. kommer bli awesome!

puss!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0