linser

idag har jag letat cykel med marcus, men han hittade ingen som han ville ha som inte kostade skjortan. sen åkte vi till stan och jag hade tänkt att äntligen ta tag i migsjälv och fixa linser. men när jag kom till optikern så sa de att efterso det tar tid att välja ut linser och lära sig hur man använder och de typ inte hade några linsmänniskor som skulle jobba i sommar så får jag komma tillbaka i slutet av augusti. kul, väldigt kul. när jag tillslut lyckades släpa mig dit liksom. aja, 2 månader ska jag väl klara mig med mina brillor.

ikväll har vi varit hos marcus pappa som fyllde år igår. det bjöds på tacos och jordgubbar till efteråt, smarrigt! sen kollade vi på twilight innan  vi åkte hem.

nu smutar jag på en kopp te som tröst till min mage som började göra ont.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0