jordgubbar

har invigt ett par av skorna som kom igår, detta resulterade i en blåsa på ena lilltån! jag gillar dem, men skavsåren kan ta sig! förresten så fick jag tag i mina efterlängtade jordgubbar igår, så blev jordgubbar med grädde efter jobbet.

idag har jag marcus och hans mamma varit en sväng på tuna park. marcus skulle köpa en studentpresent så vi gick runt där en sväng, sen skulle jag in en sväng på systemet och efter det bjöd marcus mamma oss på slagsta glass, mums! konstigt nog så hade de inga snäckor, så om man ville ha t.ex. en jordgubbssnäcka så fick man den i en gammaldagsvåffla istället. blev em jävla massa mjukglass kan man säga. nu håller vi gå och slappar innan vi ska äta en sen lunch innan vi ska åka till våra jobb. idag blir det 16-22.05 för min del, segt!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0