Jernberghska

idag är det lill-lördag, eller för min del i stortsätt en helt vanlig onsdag.
har varit lite hurtig nu på morgonen, cyklade från marcus tll triangeln för att ge honom hans nyckel, där köpte jag frallor som jag sedan åt upp när jag hade cyklat hem. grymt jobbigt att cykla ute idag, blåser som tusan!
var ju dessutom hurtig igår med, cyklade från pappa till jobbet och sen när jag lsutade cyklade jag heeela vägen hem till marcus.

idag blir det jobb 16-21, sem blir det att racea hem på cykeln för att möta upp marcus, pappa och ann-sofie för att äta en väldigt sen middag på jernberhska. våran otroligt försenade "påskmiddagsfirande" eller vad vi ska kalla det.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0