inlägg

dagen idag har varit seg som tusan! bara latat mig i soffan har jag gjort. tänkte köpa jordgubbar men det kostade 45 kr litern men då könde jag att det var lite väl dyrt, så jag åt nektariner istället!

Slängde iväg ett sms till annso och frågade om vi skulle dra ihop en tjejkväll nästa fredag. fick svaret att hon, emma och ida kunde. top notch! tänk att ibland ska det vara så lätt att planera, nu ska jag bara se till att fixa med min tid på lördagen när jag ska jobba 7-15. försöker hitta människan som ska jobba kväll, lättare sagt än gjort faktiskt. men jag jobbar på det! blir troligen att äta middag tillsammans och sedan gå ut! wiho!

därför funderar jag på vad jag sak ha på mig och då tänkte jag på mina nya skor. dock glappar de i hälen så behöver fixa ett inlägg. kom ihåg det ronja, kom ihåg!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0