helg

så var det helg.
jobbade 8-14, kassa,rast, kassa, kolonial, lunch, bröd, kassa, sluta. morgonen gick snabbt och tiden flög förbi, skööönt!
nu blir det 4 dagars ledighet också jävligt skönt. efter de blir det 6 arbetsdagar i rad. ikväll blir det tacos och utgång som jag har nämt ett antal gånger, haha! imorgon blir det fira marcus mamma, söndag fira min "farbror" och måndag fira marcus pappa. sen ska det väl hinnas med lite andra saker också.

nu håller jag på och fixar mig inför kvällen, eller ja egentligen är jag klar. ska bara sätta på mig mina strumpbyxor. så nu väntar jag bara på att annso ska komma hem så jag kan åka över till henne och korka upp vinet. dock saknar det kork, men ni fattar vad jag menar!

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0