final

igrår jobbade jag 7-15, efteråt skulle jag hem till marcus en sväng innan vi tog oss ut till sundbyholm för att grilla. det var ju inte att rekomendera att åka bil i stan vid halv 4 igår. provade tre olika vägar och det var totalt stopp på alla tre. tog mig säkert en halvtimme att komma från coop till marcus. extra härligt när man sitter i en varm bil utan ac!

ute i sundbyholm bjöds det på grillad kyckling, riktigt smarrigt! vi tog oss även en sväng ner till hundbadet och badade Eddie, det gillade han tok mycket! när det blev aldelens för mycket mygg och jag började bli trött drog vi oss hemåt. landade i marcus säng och där låg jag resten av kvällen utslagen av värmen och trötthet. tänkte att eftersom jag skulle börja kl 8 idag kunde jag ju vara vaken till 23 iaf, men icke sa nicke. 22.10 väcker marcus mig och säger åt mig att gå och borsta tänderna och ta av mig mina vanliga kläder. hade somnat medans vi låg och kollade på tv i skumaste sovställningen också.. ändå var jag lika trött idag!

idag blev det jobb 8-17. sprang fram och tillbaka mellan kassan och färskvaror hela dagen kändes det som. för av någon jävla anledning hade jag fått kassa nästan varannan timme. dagen flöt iaf på ganska bra och kändes inte allt för lång. efter jobbet köpte jag med mig en ben&jerry´s som jag ska smaska på framför big brother finalen ikväll! men först, Tacos!!

puss!

Titta vad jag hitta i aftonbladet, roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0