Dålig dag

Känner att det inte riktigt är min dag idag.. Har bränt mig på grillen idag, 2 gånger. Sp nu har jag ett brännmärke på vänster armbåge och ett mitt på höger underarm. Tjusigt, hoppas bara att det inte blir någon blåsa. Sen som att det inte är irriterande nog så lyckades jag paja en av telefonerna här på jobbet genom att tappa den i marinaden efter att jag spettat revben. Mindre lyckat faktist. Går att ringa till den men man kan inte svara eftersom det inte går att trycka på någon knapp. Just nu har jag rast, ska snart knata ner för 45 minuter på färskvaror och sen en timme på frukt och grönt. Efter det ska jag racea hem och hämta min alkohol och fräscha till mig något innan jag åker och firar Amanda. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0