brasserie

gårkvällen var great! började med tacos och förpärla hos annso, sedan fick vi skjuts till brasseriet där vi dansade loss resten av kvällen. tro det elller ej men jag hade inte ont i fötterna fast vi dansade i cirkus 3 timmar och inte var jag bakis idag heller, sköönt! kul va det!

idag har vi firat marcus mamma som fyllde i torsdag. kakor och tårta, mums! skulle firat kjell på måndag men det blev flyttat til tisdag för att marcus ska jobba på måndagkväll. istället blir det tjejkväll med amanda, rebecka och sara. det är på tiden, träffade amanda på studenten och de andra har jag nog intre träffat på typ 2 veckor? är väl så det är när man blir "vuxen" mer tid åt jobb och mindre tid att träffa folk, suger men är sant. blir ju inte bättre av att alla mina vänner jobbar på olika jobb med olika arbetstider.

nu ska jag kolla på film och vänta på att pappa ska ringa och be mig skjutsa hem dem.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0