avis

har precis tryckt i mig en liter jorgubbar som tröst för att jag inte var en av de som tog studenten idag. jobbade som sagt 7-17, stressigt och svettigt även idag. har grillat massvis med kyckling för att idag skulle typ varannan kund ha kyckling. baguetterna ska vi inte ens tala om, sinnes sjukt va mycke vi sålde idag.

på rasterna har jag suttit på facebook och kollat på alla glada studenter medans jag muttrar bittert för mig själv. så himla avis så det finns inte. inte ens fick man stå och kolla på alla medans de åkte på sina flak. eller jo, efter jobbet åkte jag en omväg genom stan och fick se några flak från eskil. på ett flak såg de inte ens glada ut, var ju så att man blev arg nästan.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0