Äntligen

Så var denna arbetsdag äntligen slut. Pappa var snäll och bjöd mig på kebab med bröd efter jobbet, satt fint kan jag lova! Dagen har faktiskt gått förvånadsvärt fort. Har hoppat omkring bland avdelningarna, först färskvaror, sen kolonial, sen kassa, sen bröd, sen kassa, sen mejeri och sist kassa ännu en gång. Så himla varmt är det i affären, dessutom har vi långbyxor och skjorta som släpper varken ut eller in luft, det blir svettigt kan jag lova. Nu när jag har fått mat i magen ska jag nog ta och gå och lägga mig för ska upp 6 imorgon för champangefrukost. Nej oj, det var ju alla blivande studenter, själv ska jag jobba 7-17 i bastun. VILL OCKSÅ TA STUDENTEN IMORGON!!! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0