sovmorgon

idag är jag ledig, sköööönt! tog en välbehövlig sovmorgon till kl 11. känner mig fortfarande småsjuk. halsen kliar och nu har jag även fått lock i öronen som jag alltid får när jag är sjuk. idag ska jag träffa annso när hon slutar vid 3-halv 4. sen blir det jobb tre dagar framöver, 8-17, 13-21 och 8-19. skulle jobbat 8-17 på fredagen men chefen kom fram och fråga om jag kunde stanna till 19. jag som inte kan säga nej, ännu mindre när de kommer och frågar en face to face, sa såklart ja. så blir 11 timmars jobb på fredag, sen kommer amanda, rebecka och sara hem till mig så ska vi äta spicy och sen blir det utgång. på lördags blir det 30 + 30 fest och på söndag blir det middag på jernberghska med pappa, ann-sofie och marcus. har inte träffat pappa och ann-sofie på 2 veckor så ska bli trevligt.

nu ska jag göra i ordning mig inför dagen och lite senare ska jag åka till pappa och ta in posten och så.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0