söndag

somnade i soffan igår efter jobbet och vaknade inte förrens marcus ringde och väckte mig när han had slutat. då kom han och "plocka upp mig" på cykeln för att åka hem till honom och äta. köpte med oss en grillad kyckling från ica, så det blev grillad kyckling, criscuts och bea till middag. medans pommersen var i ugnen tog vi en välförtjänt dusch. väldigt skönt kan jag lova, kände mig inte allt för färsch efter jobbet igår. efter middagen landade vi i sängen med en varsin ben&jerry´s framför en film. no strings attached hette den, helt okej film.

efter filmen sov jag som en stock och vi tog sovmorgon till kl 11 idag. idag är det jobb som står på schemar. 15-22, boring!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0