Parken zoo

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Var som sagt 30+30 fest för Patrik och Bella. Var väl en sådär 50 pers som kom och de bjöd på mat och dryck i massor. Gott var det! Brorsan försökte supa mig under bordet med alla möjliga shottar av olika slag. Men jag och shottar är ingen bra kombination så stod emot och blev kallad tråkig istället. Så medans han hällde i sig bål, öl, Gin, vodka, konjak och allt möjligt annat så nöjde jag mig med bål, cider och gin. Full som ett as blev han och Kan ju bara säga att jag mådde betydligt bättre än honom idag, haha! Idag tog Marcus och jag en sväng till parken zoo. Jag har inte varit där på väldigt länge kom jag fram till, mycket omgjort sen jag var där sist. Mysigt var det iaf. Måste bara säga att de hade världens gullugaste griskultingar! Efter det blev det middag på jernberhska med Marcus, pappa och ann-Sofie. Sen släpade jag och Marcus med oss jasmin och Erkki på äventyrsgolf. Gick förvånadsvärt bra för mig måste jag säga, kom 2:à med två poäng mer än Marcus! Sen avslutade vi kvällen med slagsta glass, mums! Nu ska vi lägga oss och kolla på film innan jag måste sova för att orka jobba 7-16 imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0