movies

idag har marcus och jag varit tillsammans i 2 1/2 och det firade vi genom att gå ut och äta igår. smarrigt var det kan jag lova. var så mätt så jag inte ens orkade få i mig hela efterätten och då är det fullt kan jag lova! när vi kom hem satte vi oss och kollade på 2 filmer. först an american crime, en hemsk film. den handlar om 2 systra vars föräldrar jobbar på en cirkus och lämnar döttrarna hemma hos en kvinna med 6 barn. när de har varit hos kvinnan i ungefär en månad börjar hon ge den äldsta dotterna stryck för att uppfostra henne. det blir bara mer och mer stryck och tillslut så låser hon in henne i källaren. där hon får mer stryck och barnen tar hem kompisar som också får ge henne stryck. barnen är i stortsätt hjärntvättade och gör bara som mamman har sagt, eftersom de har fått lära sig att det är "rätt".

efter att ha sett den hemska filmen kände jag att man inte kunde gå och lägga sig. så vi slog på Marley & Me. jätte gullig film, en aning sorglig. men ändå lycklig.


idag blir det jobb 15-22, jag längtar! eller? nää inte direkt.

puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

stoppar dom upp en flaska i rumpan på flickan? Den handlar om samma sak som "the girl next door", om samma person, och den har jag sett, men Rebecka vågade inte:)

2011-07-21 @ 08:37:04
URL: http://amandaai.blogg.se/
Postat av: ronja

nej, men flickan frå trycka upp en flaska mellan benen på sig själv. äckligt! :(

2011-07-21 @ 20:46:28
URL: http://ronjaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0