mejeri

igår blev det jobb 15-22. sen hade jag betsämt mig för att gå och lägga mig direkt när jag kom hem! gjrde jag det? nepp, kl 12 landade jag i sängen och inte kunde jag somna direkt helller. men skönt nog var jag inte så himla trött när kl ringde 6 imorse. idag var det jobb 7-19 som stod på schemat, efter som jag slutade 7 var jag säker på att jag skulel vara på frukt och grönt eller kolonial. så jag drog på mig min kortärmade skjorta, men icke sa nicke! mejeri var det som gällde, usch va missnöjd jag blev. förväntade mig en kall morgon. men tänkt så gfel jag hade. var bara bra att jag hade kortärmat, svettades som ett as bland kylarna iaf. hahah! dagen flöt iaf ppå bra och det kändes verkligen inte som att jag jobbade 12 timmar, såååå skönt! sen när jag kom hem fick jag flygande jacob och rabarberpaj till efterätt. mums säger jag bara!

just nu försöker jag vara ner för imorgon blir det jobb 7-17. kan bara säga att jag längtar till tisdag för då ska jag sooooovvvvvaaaa!!

måste även säga att jag stör mig hårt på att coops typ "policy" är att bara ha studerande anställd. chefen kom och frågade om jag skulle plugga i höst. men eftersom jag bara har kommit in på rn kurs som är 7,5 hp kan det bli lite jobbigt eftersom man ska ha 30 hp. men det är ingen av oss extrajobbare som fattar hur det ska gå till. vem orkar plugga så mycket och jobba mycket? det funkar inte. finns ju ingen som kommer kunna jobba. så som att det inte är irriterande nog så säger han. " ja för vi vill ju ha dig kvar för du är ju så pass bra". visst, det är ju jätte kul att höra men låt mig bara vara kvar då! gaaah!

puss!


vi slet hårt idag, hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0