kolmården

fick precis lite ångest. kollade på antagningsbeskeden, kom in på datakunskapen, är 61:a reserv på idrottspyskologin och 10:de på fysik b. måste läsa idrottspykologin och datavetenskapen om jag ska jóbba kvar på coop. och kommer jag inte in på idrottspsykologin så har jag ingen lust att läsa datavetenskapen heller. bläää på att plugga!


över till något roligare. åkte till kolmården med marcus idag. 9.00 rullade vi iväg imorse och kom hem 19.00 ikväll, trött var jag kan jag tala om. kunde inte hålla ögonen öppna i bilen på vägen hem. vi började med att äte frulle i bilen på parkeringen innan vi begav oss in i terariumet och kollade på ödlor, hajar och sådana saker. efter det traskade vi in i själva djurparken och kollade på lite djur medans vi sökte oss mot saffarin. de har gjort om saffarin iår, förrut åkte man bil inne bland djuren, nu åker man typ linbana runt. skapligt kallt var det eftersom det blåste som tusan där uppe. sen blev dte inte bättre av att vi fick dela vagn med en familj med 2 barn som var allmänt jobbiga. efter saffarin letade vi oss vidare mot delfinshowen och hann med en lunsh där emellan. blev en massa foton tagna under dagen, närmare 250 stycken. hahah! trevligt var. en liten mini-semestertripp bland allt jobb. såna måste det bli mer av i sommar!

puss!

stackarn blöde näsblod :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0