klia

känns som att jag inte prioriterar bloggen så mycket längre? eller har jag helt enkelt inte tid? nja, det är nog en blandning faktiskt. har jag en timme fri innan jag ska gå och lägga mig gör jag hellre något annat är att blogga faktiskt.

mitt brännsår på höger arm kliar som tusan. bland annar av att det läker och bland annat för att jag har fått utslag runt såret pga av plåstret jag hade på mig 2 dagar. men jag försöker att inte klia! vill ju ha ett så litet ärr som möjligt, helst inget såklart!

igår blev det att hänga med annso. vi hade planerat solning men var ju ganska molningt, dock väldigt varmt. men vi kände att så viktigt är det inte att ligga och steka, så vi skippade det. tog en sväng på stan istället och kollade på lite kläder och tog en lunch på waynes. nachotallrik blev det för mig och den var riktigt suverän tycker jag. den rekomenderar jag verkligen! sen köpte vi jordgubbar för 10 kr liter på torget, billigt! goda var de också.

nu har jag landat i soffan efter en välbehövlig dusch och väntar på att marcus ska sluta jobba kl 7 så vi kan fixa oss lite middag. sen blir det en ganska slapp kväll för imorgon blir det jobb 7-14 för min del. buhu, vill ha sovmorgon!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0