klänningar

idag var det jobb 7-14, bröd skulle jag vara på. fy fan va tråkigt! men men, tiden gick ju hyfsat snabbt iaf. men gud så trött jag var imorse, ville verkligen inte gå upp. men upp kom jag och nu efter jobbet är jag iaf inte allt för trött, men blir en lugn kväll idag. för imorgon ska jag upp tidigt för att åka till gröna lund. skoj ska det bli! hoppas på bra väder och nu hoppas jag även på att tåget ska gå så vi slipper åka ersättningsbuss. blixten slog tydligen ner i någon elledning så tåget inte kunde åka.

på jobbet har alla vi ungdomar med iphone börjat spela alfapet på våra telefoner med varandra. så vi sitter där typ 6 stycken med varsin iphone och spelar med varandra, hahha! ladda ner wordfeud och utmana mig! mitt användarnamn är ronja91!

hämtade ut paket från h&m igår. 3 kläningar innehöll det, behöll alla. gillade dem skarpt. speciellt långkläningen, älskar den! trodde aldrig att jag skulle hitta en långklännng som jag skulle trivas i. de flesta är ju gjorda i ett material som följer kroppen så om man inte har en helt plattmage så syns det och då känner inte jag mig speciellt bekväm. men den här är i ett lite "hårdare" material så de slimmar sig inte runt kroppen, så nu är jag lite happy! sen den sista klänningen har jag även i två andra färger, haha. men de är så sköna och den här var på rea så kunde inte låta bli att slå till. (a)

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0