kaos

sjukdomen smyger sig på igen. huvuvärk, halsont och miniminiminimal feber. har tagit en ipren så nu är huvudvärken en aning mindre iaf. vill inte bli sjuk till helgen eftersom jag ska ut på fredag och sen ska jag på 30+30 fest på lördag.

igår blev det jobb 7-22, gissa om jag var trött efter? åkte hem och tog en kopp te mot det halsonda och en mannafrutti mot den lilla hungern. har precis insett att jag som är typ världens kräsnaste människa faktiskt tycker om mannafrutti. otroligt!  efter lite te och en mannafrutti hoppade jag i sängen som somnade nästan direkt och idag var det upp kl 6.00 för att jobba 7-16. trött var jag även idag och huvudet var extra tugnt pga huvudvärken. som att inte det var jobbigt nog s¨möttes jag av typ 7 pallar kött till mig, brukar kanske få typ 4. kul.

jobbhelgen so varit har varit kaotisk. köttfärskdisken pajade mit i rushen vud 12 på lördagen och blev inte lagad förrens 9 på söndagmorgon. vilket innebar att vi inte hade någon stanns att ha köttfärsen och fick därför springa in och ut lite då och då för att hämta köttfärs åt kunderna. jobbig helge helt enkelt och det ska bli skönt att få vara ledig imorgon. skööööööööööönt!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0