Irri

Tänkte göra som alla andra och börja med att prata om vädret. Herregud vilket skit väder det var imorse! Skjutsade Marcus till jobbet halv 7 och då vräkte det verkligen ner. Det regnade så mycket så jag inte såg vilken del av vägen som bara hade lite vatten på sig och vilken del som hade djupa vattenpölar. Så körde och blev lika överraskad varje gång det stänkte upp mängder av vatten från pölarna. Efter att jag skjutsat honom åkte jag hem och gjorde mig i ordning inför jobbet. När jag kom till jobbet så var det kassa första timmen. Visade sug att åskan hade slagit ner och pajat telefonerna på jobbet. Sen funkade inte den kassan jag skulle sitta i förrens efter en halv kvart. Sen när jag hade suttit där en stund blinkar det till i taket. Plus att kassa datorn stängs av och startas om. Så där får jag sitta i 5 minuter medans folk står i kö och väntar. Lite senare på dagen blir jag skickad till färskvaror fast jag egentligen ska vara på kolonial. Det var ännu en kyldisk som pajade igår och fick tömmas. Den fick jag och två till städa ur och fylla på igen. En enda röra var det, alla etiketter satt på fel plats och så. Efter som det är en väldigt stor kyldisk sp tar det ju tid att få tillbaka alla varor i disken. Så medans man står och fyller på typ potatisgratäng så kommer någon och frågar efter legymsallad och tillägger att hon vill ha med långt datum. Så jag fick in och letade fram ett paket som lag typ under 6 andra as tunga backar med varor. Så när jag kommer ut med legymsalladen säger hon, jag glömde att säga att jag ville ha 2. Ville typ explodera då men det var ju bara att traska in och hämta en till. Se när jag lämnar den till henne frågar hon om det inte finns med längre datum. Det var liksom första september den går ut. Över en månad liksom.. Suck! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0