gröna lund

igår var vi på grönan heeeela dagen. kul var det! vi skulle åka med 10.14 tåget, dock var det ju inställt eftersom blixten hade slagit ner i någon ledning. bussen som vi skulle åkt med istället gcik inte öfrrens kl 12.15 ungefär och då skullle vi vara i stockholm vid 2 och tåget hem gick vid 7. och det kändes mest stressigt så vi åkte bil istället! var helt okej väder, växlade mellan soligt och molningt hela dagen. mycket åka av blev det och det är ju det som är meningen. när vi åkte hem så stannade vi och åt middag på max, riktigt gott! så åkte vid 10 på morgonen och kom hem 10 på kvällen, snacka om att jag var trött då. sov som en stock i natt!

imorse var det upp och hoppa för att åka och jobba 7-16. eftersom det är måndag idag så innebär dte stress. massa nya extrapris, vilket innebär att gamla skyltar ska bort och massa nya ska upp och varor ska byta plats och ha sig. sen kl 12 idag ropade de ut att vi skulle ha en tyst minut pga det som hade hänt i norge och att vi hoppades att alla kunder också ville vara med. knäpptyst blev det i kassorna och i stortsätt hela affären. riktigt fint att människor vill visa att de bryr sig om vad som har hänt och att vi tänker på dem.

just nu ligger jag i sängen och degar. ikväll ska jag kollla på film och vara vaken läääänge! för vet ni? jag är leeeeedig imorgon! så imorgo blir det sovmorgon och ta det lugnt, sen vid 4 ska jag träffa annso. var ett tag sen så det ska bli riktigt trevligt!

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0