grillspett

fredag idag, wioho! fick jobba 7-17 istället för 8-18 och det tackar jag för. en man kort på jobbet men vi han med det vi skulle iaf så det känns bra. efter jobbet var jag en snäll flickväm och slöppte av marcus alkohol till honom hemma hos simon, sen var jag en snäll dotter och skjutsade ner mamma till grappa och efter det var jag en snäll dotter igen och plockade upp pappa och ann-sofie och skjutsade dem till någon kompis som fyllde år. sen åkte jag hem och la kött och kyckling i marinad. för imorgon ska vi hem till amanda på lite "avskedsparty" eftersoom hon åker till usa på tisdag, buhu :( för våran del blir det grillspett med kyckling, fläskfilé, chorizo, champinjoner och tomater. smarrigt skulle jag gissa på! till det så blir det lite vin för min del. så imorgon ska vi vara hurtiga och cykla till odlaren så vi kan få dricka något gott båda två. kommer nog bli en trevligkväll kan jag gissa på. sen på söndag ska jag fira pappa som fyller år på lördag.

nu är jag ledig i 4 dagar sååååå skönt ska det bli. kan inte ens komma ihåg när jag var ledig så länge senaste? det är väl ett bevis på att det är dags. ska bli skönt med sovmorgon imorgon, wioho!

förresten! när jag var på systemet idag slapp jag visa legg, wuho! cool tjej? nä egentligen inte. när jag var påväg att sträcka fram legget i kassan säger tjej: " nä det behövs inte, jag har för mig att du har visat mig det ett par gångenr om ja inte minns helt fel". hahahh, hur ska man tolka det liksom? är man där för ofta? har inte varit där på en månad minst så det tycker jag inte.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0