grillbuffé

har precis kommit ut ur duschen, välbehövligt kan jag tala om. jobbaden 9-16 på frukt och grönt idag. där bär man massor med tunga grejer och tillskillnad från färskvaror så står man inte bland en massa kalla kylar vilket gör att man svettas så fort man anstränger sig. fräsch är verkligen inte vad man känner sig. dagen gick iaf snabbt vilket var väldigt skönt.

just nu sitter jag bara och väntar på att kl ska bli 7 så jag kan få smälla i mig lite grillat. mums vad gott det ska bli! sen har köpt med mig ostbågar som jag ska ha på bion. så kommer antagligen typ rulla hem efter filmen, haha! men vad gör det, ska ju gå omkring hela dagen imorgon när vi ska till kolmården.

nu ska jag iaf ta och föna håret så jag har det gjort! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0