2 1/2 år

Idag är jag leeeeedig! Började dagen med en skön sovmorgon och nu äter jag frukost framför tv:n. Ikväll när Marcus har slutat ska vi ut och äta på akropolis. Vi firar 2 1/2 år imorgon men då jobbar jag till 22 så vi firar ikväll istället, mysigt! Blir som sagt akropolis. Alltid akropolis, men jag gillar det stället. God mat och mysigt ställe. Lite tråkigt bara att jag alltid tar samma sak men det är ju för att det är så gott! Fick även ett antal jobb tider idag. Bland annat ska jag börja 7 istället för 10 på på onsdag, vilket innebär 7-19. Kul. De kommande två veckorna blir det mycket 9,10 eller 11 timmars pass. Men sen är jag ledig 6 dagar i rad bortsett från en dag som jag också fick en jobb tid på. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0