zombie

Hade en toppen kväll igår med trevligt sällskap, god mat och alkohol!
först bjöd jag på mat, sen förfestade vi lite innan vi drog till harrys.
massor med folk var det och det var varmt som tusan!
när harrys stängdes drog vi vidare till corner för att sen stupa i säng runt halv 4.
tack för en kanon bra "födelsedag"!

sen var det upp igen klockan halv 11 för att åka hen till mamma och bli firad av släkten klockan 12.
fick lite presentkort, pengar, bestick och en digital fotoram bland annat.
sen klockan 5 blev jag firad hemma hos pappa av andra halvan av släkten.
då fick jag pengar och en mixer.
sen beställde jag en iphone 4 också!
den ska komma om 4 veckor, spännande!

nu ska jag sova, jobbar 7-15 imorgon och jag är redan en zombie.
bilder från gårdagen kommer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0