Tandläkaren

Har kommit hem från tandläkaren och nu kryper jag ner hos Marcus igen. Tandläkar besöket tog 10 minuter, ovärt.. Bli kallad igen om 3 månader,kul. Måste ringa tele2 och aktivera mitt nya sim-kort. Dock blir det svårt att prata i telefon när man inte har någon röst, så ska försöka övertyga Marcus att ring åt mig (à) lycka till med det! Om ni undrar varför jag slutat lägga on bilder så är det för att jag bloggar från mobilen och det funkar inte att lägga in bilder. Eller ja, jag får det inte att funka iaf.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Ronja,



Vi på Tele2 hoppas att du redan fått ditt nya simkort aktiverat annars går det utmärkt att Marcus ringer in åt dig på 0772-25 25 25. Det han behöver ha för att kunna aktivera simkortet är ditt mobilnummer, personnummer och simkortsnumret på det nya simkortet. Simkortsnumret ståt på själva simkortet men även under streckkoden på simkortsramen.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-01-25 @ 14:05:44
Postat av: Ronja

Hej! Det funkar alldelens utmärkt nu :)

2011-01-25 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0