spicy

spicy satt fint kan jag tala om, det blev till och med över så jag får en smarrig matlåda på jobbet imorgon.
så imorgon kommer det alltså bli frulle som coop bjuder på, spicy till lunch och bamboo city till middag, låter mumma tycker jag!

jag är glad, kvällen har gått otroligt långsamt och det är bra. för jag ska gå och lägga mig om en timme, senaste. kvällen har liksom inte flygit förbi som den brukar. just nu befinner sig min kära pojkvän i sälen medan jag själv är här och sliter och drar in pengar!

har klickat hem lite kläder på h&ms hemsida, och hade 10% rabatt så det är ju kalas bra! blev 2 oar jeanshorts och en jumpsuit. ett par av shortsen ska jag antagligen skicka tillbaka, men ville ju prova både iaf, hihi!

nu ska jag njuta av min sista timme innan jag ska hoppa i sängen.

puss


mitt schema från v5-v20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0